Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2017 18:17 - Доналд жадува успеха и вярва, че ще го постигне. Интервю с Лари Кинг за Тръмп и Америка
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дума 25. Януари 2017 , брой: 17
Протестиращите американци в деня на инаугурацията на Доналд Тръмп трошили по пътя си всичко, което може да се строши, и палили всичко, което може да гори, включително колата на Лари Кинг, водещ програмата Larry King Now. Малко преди протестите екип на руската телевизия НТВ начело с Ирада Зейналова взел интервю от легендарния американски телевизионен водещ.
- Вие сте 60 г. в ефира, задавали сте въпроси на американски президенти. И на Тръмп. Тогава той е бил просто бизнесмен.
- За първи път взех интервю от Тръмп през 1987 година. Интервюирал съм го около 30 пъти. Добре го познавам, ние много общуваме. И аз го считам за свой приятел. Мисля, че той е най-интересният човек от всички, които са избирани за президенти на страната. Нямам обаче понятие какъв президент ще бъде.
- А защо той изобщо реши да се кандидатира?
- Той отдавна се канеше. От години говореше, че ще бъде президент. Той често идваше в моето старо шоу в Си Ен Ен и казваше: "Край, реших да се кандидатирам". А после: "Не, размислих". Битуваше мнение, че той го правеше, за да бъде името му популярно. Знаете защо той строеше небостъргачи. Но този път... По-миналия август се срещнахме в ресторант в Лос Анджелис. И ми казва: "Слушай, мисля да участвам в изборите". Аз: "Доналд, ти ми го казваш за дванайсети път!". А той ме пита дали може да победи. Казах му, че не зная. После ми позвъни по време на избирателната кампания по времето на праймериза и пак ме пита дали може да победи.
- Да си президент на Америка - това е човек, който се грижи за всичко в света, за околната среда, за свободния свят... изобщо за всичко възможно. Тръмп това наистина ли го вълнува?
- Не зная. Зная, че го вълнува бизнесът, вълнуват го парите. Зная много случаи, когато той се отнасяше добре с хората, но имаше и неприятни истории, много пъти го даваха под съд. Той импонира на хората, които работят с него. Той имаше много неприятни инциденти с жени, но също така той помогна на много жени да вървят напред. В неговата компания има много жени с власт. Така че той е човек на контрастите. И е съвършено непредсказуем.
- При такова огромно количество протести сега, когато много хора са откровено разочаровани и разтревожени от резултатите на изборите... Как сега ще управлява страната?
- Аз никога не съм виждал Америка в такова състояние, като сега. Толкова разделена, конфликтна, пълна с ненавист и противоречия. Всичко това е много печално. И сега Тръмп... републикански президент, но аз не съм уверен, че той е републиканец. Честно казано, този Тръмп, когото познавах преди 10 години, определено беше демократ. Той се изказваше за засилване ролята на държавата в системата на здравеопазването, а това е фактически социализъм.
- Хилъри Клинтън. Демократите твърдят, че тя загубила изборите заради имейлите, откраднати от пощенската й кутия. Наистина ли може американският народ да си промени по този начин избора просто с помощта на хакерски атаки?
- Тя не загуби заради това. Имейлите нямат никакво отношение. Ако и вие получавате за речите си по 250 хиляди долара от финансовите чудовища на Уолстрийт, това вас ще ви отдалечи от народа. Тя се представи пред избирателите в неизгодна светлина. Тръмп апелира към народния гняв, натрупал се за дългите години. Америка има много проблеми, които очакват Тръмп. Надявам се да се справи, редом с него са надеждни и опитни хора. Желая му сполука.
- Как мислите, той дали разбира, че политиката е изкуство на възможното?
- Всичко е в компромиса. Тръмп няма опит в политиката. Така че ще бъде много интересно да се види как ще се справи.
- И колко дълго ще се справя?
- Избраха го за четири години. Мислите, че по-рано ще си отиде. Мисля, че Русия обича Тръмп. Той сам ми е казвал, че и Русия го обича.
- Ние обичаме всички. Особено ония, които ни обичат.
- Той ви обича!
- Все пак кой е мистър Тръмп?
- Мистър Тръмп е егоист. Човек, който някога имал силен и властен баща. Човек, минал през военна академия. И въобще преминал сурова школа в младите си години. От този тип момчета, което прави всичко, за да се гордее с него синът. "Татко, аз можах". Син на суров баща. И ако сега може да го види, точно това би му казал: "Татко, аз какво ти казах! Ти не ме харесваше особено много, възпитаваше ме строго. Но погледни ме сега!". Доналд жадува успеха. И вярва, че ще го постигне. Той е невероятно уверен в себе си. В него някъде навътре е заложено това чувство.

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3070453
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930