Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2016 19:47 - Станишев: Не се страхувайте да заявите "Аз съм БСП"
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 381 Коментари: 1 Гласове:
-1



Станишев: Не се страхувайте да заявите "Аз съм БСП"
Онлайн кампания за 125-годишнината на партията активира социалистите за Бузлуджа
Кристиела Симеонова
Дума 19. Юли 2016 , брой: 162
Председателят на ПЕС Сергей Станишев и лидерът на БСП Корнелия Нинова стартираха вчера заедно кампания, чиято цел е да активира и надъха своите членове и симпатизанти преди традиционния събор на Бузлуджа. Кампанията ще се проведе във фейсбук и е отворена за всички членове, симпатизанти и приятели на БСП. Те могат да качват свои видеа, снимки, интересни истории и случки, свързани с червената идея.
 "Кръстихме групата "Аз съм БСП", понеже вярваме, че потенциалът на тази 125-годишна партия е голям, защото хората в нея са големи. БСП не е сградата на "Позитано" или нейните политически органи. БСП са хората, за които лявата идея е кауза, емоция и живот. Правим кампанията заедно, защото така сме по-силни", категорични са бившият и настоящият лидер на столетницата.
 Лидерът на ПЕС даде старт на кампанията със свое видеообръщение. "Замисляли ли сте се кога за последен път сте казвали: "Аз съм БСП", или "Споделям каузата на БСП". Независимо къде - пред приятели, близки на маса, пред опоненти. Не се страхувайте да заявите "Аз съм БСП"!", призовава Станишев. Именно и това е идеята на кампанията - да накара членовете и симпатизантите на партията да споделят своите емоции, да ги зареди със самочувствие. Станишев призовава всички да се активират, защото "в БСП има един комплекс - от партията съм, привърженик съм, но някак си стоя свито и не смея да го заявя открито", както заяви самият той пред журналисти. По думите му фeйсбук групата цели да покаже, че "БСП е партия с перспектива, с визия, с енергия и потенциал", които идват от хората в партията, които носят каузата България в сърцето си. Според Станишев кампанията е много добра платформа и за президентските избори. Той призовава и Младежкото обединение на БСП да се включи активно в кампанията.
 Според Сергей Станишев днес думи като справедливост, социална държава, солидарност са изпразнени от съдържание, а хората се чувстват изоставени от собствената си държава заради политиката на управляващите. "БСП не иска такава държава, искаме тя да вдъхва надежда. И днес, когато идва Бузлуджа - нашият събор, наближава нашият юбилей, е време да кажем кой е БСП. БСП сме всички ние - стотици хиляди социалисти, симпатизанти, хора, които вярват в социална България. Нека в навечерието на тази годишнина цяла България чуе нашия глас. Каква България искаме? Вярвам, че само БСП, нашата платформа, може да даде надежда на страната ни. С усърдна работа и вяра в нашата кауза!", уверен е лидерът на ПЕС.
 Председателят на НС на БСП Корнелия Нинова също пусна във фейсбук групата "Аз съм БСП"  видеобръщение. "Искам да подредя държавата. Искам да има правила, еднакви за всички, и който ги нарушава, да бъде наказван. Искам да изчистя политиката от зависимости. Искам всеки да знае, че ще успее, не защото има дядо владика, а защото има качества. Знам, че БСП може да направи това, но имаме нужда от вас. Станете наши съмишленици в тази кауза и ние няма да ви предадем", призовава Нинова.
 И зам.-председателят на ИБ и депутат от БСП проф. Стефан Данаилов подготвя видеобръщение към социалистите.
 

 
 




Гласувай:
0



1. josarian - Жалък плъх е Станишев - такъв некадърник ви се полага.
19.07.2016 08:09
С такъв капитан е сигурно, че кораба на цоциализма ще потъне безславно...
А Фтутиту Нинова е способна само да целува правешкия гений под опашката:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3084477
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930