Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2020 13:56 - И прати ми Радев едни прекрасни дечица---
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4800 Коментари: 27 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=2740904942894479&id=100009249996307&set=a.1379308652387455&source=48&refid=12&__tn__=EH



Гласувай:
4



1. radostinalassa - Можеше да смениш снимките...
25.10.2020 14:14
без да ми изчезват въпросите, нали? Да не си онемял?
цитирай
2. germantiger - ...
25.10.2020 14:14
причината да нямаше фланелки с лика на тошко правешкия мангал живков е просто зщаото НЯМАШЕ ЕФТИНА И ДОСТЪПНА ЩАМПОВКА

за сметка на това не фланелки, а цели градове се "кръщаваха" от атеистините руски българи на сталинчо, толбухинчо...
цитирай
3. missana - Венци, нима забрави, че Тато
25.10.2020 14:34
сам си въздигна приживе паметник "нерукотворный" в родния Правец? Щото аз още помня!
цитирай
4. vencivaleri1951 - С цялото ми уважение към Вас,
25.10.2020 14:41
но в " дома " си аз решавам до колко "входната врата е отключена" . Не съм дори погледнал въпросите Ви, но ако са толкова сакрални за Вас , задайте ги и в този постинг.


radostinalassa написа:
без да ми изчезват въпросите, нали? Да не си онемял?

цитирай
5. radostinalassa - Аз лично, когато някой не ме устройва го трия.
25.10.2020 15:09
В последно време му преправям коментара така, че да ми е изгоден на мене. Въпросите ми бяха към Стар-чо, но не се надявах на отговор.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Ето за нещо да съм съгласен и с тебе по въпроса за миналото ни
25.10.2020 15:11
Истина е , че " нерукотворные памятники" Живков остави в страната и не само в Правец. А паметника за който говориш е ръкотворен и опитът да бъде изграден приживе бе осуетен лично от Живков. Този паметник днес е след смъртта му , в знак на признателност от съселяните/съгражданите му. Лично аз , когато съм минавал през Правец съм виждал винаги свежи цветя. Същото е и пред паметника на Вапцаров в Банско. Може просто да съм попадал на такива дни, може роднините да подържат по този начин паметта на именитите си родственици-не знам. Аз това съм видял.
И понеже виждам , че ми пишат от Делиормана, а там винаги очакват случки от мен...
Преди няколко години посещението ми в Банско съвпадна с някакво ученическо първенство по футбол. Хлапета обаче се редяха на опашка и пред музея на Вапцаров. Питам едно от тях, което по екип се бе наредило, знае ли стихотворение на Вапцаров, а то пита , кое искам да чуя. Казах му по избор и то почна с "Ти помниш ли морето и машините", без да го подканям продължи с Вяра...Попитах за нещо лично и то като грамофонна плоча продължи с Прощално.
Бях видял преди това , че се заглеждаше в една сергия по топките и му предложих да си избере една. Тъкмо бяха пуснали топки от европейското на ПУМА май бяха. На хлапето очите му в тях, но посочи по евтина-знаещите и можещите са винаги скромни. Беше си заслужил Пумата...
В Правец пък едва ли ще намериш хлапе , което да не ти разказва страстно истории с Живков, включително и небивалици.
Гетьо, ти , а вероятно и други ще напишат за Живков с ирония....Това драги е нерукотворността за която пише Пушкин-споменът за него. Той също е имал своите отрицатели. Днес в Украйна му горят книгите, бутат паметници, затварят музеи...
Как мислиш , кой е по известен Украйна или Пушкин


missana написа:
сам си въздигна приживе паметник "нерукотворный" в родния Правец? Щото аз още помня!

цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо....смешки разказваш
25.10.2020 15:28
Да цитирам ли от Гугъл, колко милиона метри годишно произвеждахме памучни или ленени платове, в т ч и щамповани. Ти не си ли се занимавал с някакъв спорт. Не си ли бил фен на отбор, не си ли носел екип на този отбор-щампован екип. Лично аз съм тренирал в ЦСКА , а и в училище играех в отбора с екип на който бе щампована Втора гимназия.
Не съм съвсем сигурен, но първата тениска с Че ми беше май българска и бе по соц време...
В интерес на истината Живков ако беше намекнал само, или дори бяха си въобразили, че е намекнал , тениските щяха да бъдат с бродерия или втъкани .

И асоциацията между Живков и Борисов може да бъде само биографична.

Наиграно или не/ по скоро второто според мен/ Живков имаше достъпно и просто държание с хората. При Борисов е просташко! Прави разликата!



germantiger написа:
причината да нямаше фланелки с лика на тошко правешкия мангал живков е просто зщаото НЯМАШЕ ЕФТИНА И ДОСТЪПНА ЩАМПОВКА

за сметка на това не фланелки, а цели градове се "кръщаваха" от атеистините руски българи на сталинчо, толбухинчо...

цитирай
8. vencivaleri1951 - Радослава,
25.10.2020 15:36
нали не искаш да правя всичко като теб, щото тръгнем ли в тази посока, ще трябва и на гинеколог да тръгна. Не става въпрос за устройване или не. Може и да ме устройваш-не те познавам . Просто не забелязах тъй важните за блоговото човечество въпроси. Извинявай!

raебostinalassa написа:
В последно време му преправям коментара така, че да ми е изгоден на мене. Въпросите ми бяха към Стар-чо, но не се надявах на отговор.

цитирай
9. apostapostoloff - Тъпизми нон стоп.
25.10.2020 15:37
Трий коментарите на Гадостина, защото много и миришат краката. Ще ти усмърди блога.
цитирай
10. germantiger - друже
25.10.2020 16:17
много добре знаеш какво пиша и че съм прав

В ОНОВА ВРЕМЕ НЯМАШЕ ТРАДИЦИЯ, ПОЧИН, ПРАКТИКА ДА СЕ ЩАМПОВА ПОЛИТИК ИЛИ ВОЖД НА ФЛАНЕЛКА

ти това идеално знаеш и помниш

ако тези практики тогава бяха навлезли, то властта щеше да ги позлва МЕГА

просто технологията я имаше, но тази практика все още не

А ЗА ПРЕИМЕНУВАНЕТО НА ГРАДОВЕТЕ НИЩО НЕ СИ ПИСАЛ... що ли

айде помисли, измисли какво натаманено да ми отговориш и го сподели

ПРОПУСНМАЛ СИ ИМЕННО КОНТРАПУНКТА В КОМЕНТАРА МИ/първия, а той е "надграждането"
цитирай
11. radostinalassa - 8. vencivaleri1951 - Радослава,
25.10.2020 16:41
Нарочно ли ме прекръсти или случайно? Въпросите са много важни за мене, но едва ли ще получа отговор.
цитирай
12. missana - Така е, Венци.
25.10.2020 16:58
Наистина Живков не изгради сам паметника си и точно затова използвах Пушкиновия израз. Но не е можел да не знае, че му издигат такъв в родния му Правец. Знаем и мисълта на Иисус - че никой не е тачен в отечеството си. Така е и с ББ. Той доста понаправи за България, но делата му ще бъдат оценени след време. Най-важното за тях е, че са видими с невъоръжено око. Но българинът обича да руши и мрази съзидателното начало. Тази важна негова отличителна характеристика е пропусната дори от Алеко Константинов.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Друже,
25.10.2020 17:06
Прав си, нямаше традиция по времето на Живков да се щамповат приживе личности.
Впрочем Живков дойде на власт и на крилата " Срещу култа на личността" До колкото не ме лъже паметта , той градове не е преименувал, а е връщал имена на такива-Шумен, Варна-съответно Коларовград, Сталин...
Впрочем аз нямам нищо против щампата на личности, дори и приживе; Не съм я носил много, но имах такава на Мандела, носил съм на Битълс, на Мик Джагър...
В момента нося единствено на Че. Ако ме питаш защо не нося на оригинала/Левски, смятам така/, то е ,че не правим с добро качество такива тениски.
Иначе си мисля, че първият български политик когото виждам на тениска приживе е Борисов. Не е традиция, а пионер в начинанието


germantiger написа:
много добре знаеш какво пиша и че съм прав

В ОНОВА ВРЕМЕ НЯМАШЕ ТРАДИЦИЯ, ПОЧИН, ПРАКТИКА ДА СЕ ЩАМПОВА ПОЛИТИК ИЛИ ВОЖД НА ФЛАНЕЛКА

ти това идеално знаеш и помниш

ако тези практики тогава бяха навлезли, то властта щеше да ги позлва МЕГА

просто технологията я имаше, но тази практика все още не

А ЗА ПРЕИМЕНУВАНЕТО НА ГРАДОВЕТЕ НИЩО НЕ СИ ПИСАЛ... що ли

айде помисли, измисли какво натаманено да ми отговориш и го сподели

ПРОПУСНМАЛ СИ ИМЕННО КОНТРАПУНКТА В КОМЕНТАРА МИ/първия, а той е "надграждането"

цитирай
14. vencivaleri1951 - Разбира се че нямаше как да не узнае, а и е правен за да узнае и възнагради...
25.10.2020 17:27
Живков узна и забрани . Градският секретар махна , кметът /бащата на Златев/ едва оцеля. И причините бяха най-малко две. За разлика от Борисов той бе умен и визионер. Знаеше , че ще го майтапят и ще тръгне нова серия вицове. Второ , беше суеверен.
За Борисов не ми се коментира мнението ти. Самата снимка с децата казва всичко.
Виж поете , строителството "на Борисов " може мислех да впечатли единствено Караянчева и прокуратурата . Не разбирам обаче, как хора на перото и съответно духа могат да се възхищават от простак и гамен. Нещо като отличничката в класа се влюбила в кварталния побойник и получила от това синьо под окото и гонорея под полата

missana написа:
Наистина Живков не изгради сам паметника си и точно затова използвах Пушкиновия израз. Но не е можел да не знае, че му издигат такъв в родния му Правец. Знаем и мисълта на Иисус - че никой не е тачен в отечеството си. Така е и с ББ. Той доста понаправи за България, но делата му ще бъдат оценени след време. Най-важното за тях е, че са видими с невъоръжено око. Но българинът обича да руши и мрази съзидателното начало. Тази важна негова отличителна характеристика е пропусната дори от Алеко Константинов.

цитирай
15. apostapostoloff - Няма никаква Радослава!
25.10.2020 17:29
Зад ника Гадостина се крие една бабичка, която се казва Цеца. На нея много и миришат краката. Затова ти препоръчвам да триеш шашавите и коментари.

А Живков и неговите идиотщини са ми през кура, та оттатък.

Пак подхванахте ланския сняг. Усмивки от старите ленти. Безсмислено бръщолевене, пустословие и словоблудство. Присъщо на изкукуригали дъртаци.

Казано е: за миналото разсъждават само плъховете.
цитирай
16. radostinalassa - Цеца е друг блогър, Простъо. Много си изпростял, бе
25.10.2020 18:01
Те ако са дъртаци, ти вече си в отвъдното. Не , че някога не си бил изкукал. Няма такава опция. Скучни сте.
цитирай
17. getmans1 - 7. vencivaleri1951 - Гетьо. . . . ...
25.10.2020 18:14
vencivaleri1951 написа:
7. vencivaleri1951 - Гетьо....смешки разказваш
15:28...


germantiger написа:
...


... КЪВ „ГЕТЬО„ БЕ, ... КВИ 5 ЛВ...

А, БЕ да не би да ти се привижат бели мишки и хлебарки които да ти ходят по тавана бе, ... То и тия видения са симптоми за една болест но с нея трябва да се внимава, чИ ней толкова безобидна и забавна като другата ти ...

... Колкото до снимката, като политически факт е доста дърта, отпосле законодателството забранява тия мероприятия с деца ... и поуките са направени ... с изключения на протестиращи съвести от всякакъв цвят ... и това е факт...

В случая негативите са за сметка на този дето я поместил във ФБ-ка си и на наивниците дето се кефят...

/ леката справка сочи - адвокат, баси да го ева кво ниво ... сигурно СУ, че като гледам почти набор /
цитирай
18. vencivaleri1951 - Какво значи тук някаква си личност
25.10.2020 18:56
[


още повече от друг отбор. То и аз се учудих на ,,дружето,, но си помислих че заради наближаващия Рамазан или Байрям... Бъркам ги, но помня, че около деня на будителите купувахме административно бая кочове . Хората си ги плащаха, ама да не отсъстват от работа. Та помислих си, че си станал любезен , но де такива бонуси?
Значи Баце внесал закон да не споменават името и да не рисуват лика му . Това добре.
Щото един съсед си е изрисувал колата с Бойко., а вози внуци с нея.
quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
7. vencivaleri1951 - Гетьо....смешки разказваш
15:28...


germantiger написа:
...


... КЪВ „ГЕТЬО„ БЕ, ... КВИ 5 ЛВ...

А, БЕ да не би да ти се привижат бели мишки и хлебарки които да ти ходят по тавана бе, ... То и тия видения са симптоми за една болест но с нея трябва да се внимава, чИ ней толкова безобидна и забавна като другата ти ...

... Колкото до снимката, като политически факт е доста дърта, отпосле законодателството забранява тия мероприятия с деца ... и поуките са направени ... с изключения на протестиращи съвести от всякакъв цвят ... и това е факт...

В случая негативите са за сметка на този дето я поместил във ФБ-ка си и на наивниците дето се кефят...

/ леката справка сочи - адвокат, баси да го ева кво ниво ... сигурно СУ, че като гледам почти набор /
[/quote]
цитирай
19. getmans1 - . . . Май, че ти е сериозна работата. . ...
25.10.2020 19:36
... Май, че ти е сериозна работата ... рамазани, байрями, кочове си купувал-продавал и каква е връзката изглежда само твоите бели мишки и хлебарки си знаят ... АЗ САМО КОМЕНТИРАХ СТАРАТА СНИМКА И ФАКТА, ЧЕ ГЕРМАНСКИЯ ТИГЪР Е ДРУГ ПЕРСОНАЖ

vencivaleri1951 написа:

още повече от друг отбор. То и аз се учудих на ,,дружето,, но си помислих че заради наближаващия Рамазан или Байрям... Бъркам ги, но помня, че около деня на будителите купувахме административно бая кочове . Хората си ги плащаха, ама да не отсъстват от работа. Та помислих си, че си станал любезен , но де такива бонуси?
Значи Баце внесал закон да не споменават името и да не рисуват лика му . Това добре.
Щото един съсед си е изрисувал колата с Бойко., а вози внуци с нея.
quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
7. vencivaleri1951 - Гетьо....смешки разказваш
15:28...


germantiger написа:
...


... КЪВ „ГЕТЬО„ БЕ, ... КВИ 5 ЛВ...

А, БЕ да не би да ти се привижат бели мишки и хлебарки които да ти ходят по тавана бе, ... То и тия видения са симптоми за една болест но с нея трябва да се внимава, чИ ней толкова безобидна и забавна като другата ти ...

... Колкото до снимката, като политически факт е доста дърта, отпосле законодателството забранява тия мероприятия с деца ... и поуките са направени ... с изключения на протестиращи съвести от всякакъв цвят ... и това е факт...

В случая негативите са за сметка на този дето я поместил във ФБ-ка си и на наивниците дето се кефят...

/ леката справка сочи - адвокат, баси да го ева кво ниво ... сигурно СУ, че като гледам почти набор /

цитирай
20. vencivaleri1951 - Ще ти го обясня бавно
25.10.2020 20:25
Германецът се обърна към мен с ,,друже,, и аз се учудих, защото те бях взел за него.
Отдадох го на настъпващите мюсюлмански празници. И те като християните проповядат да бъдем добронамерени един към друг и както и при нас това се чувства
Около и по време на празниците. А сбърках именно заради остатъци от онази смешна болест-виждаш, това което очакваш да видиш.

За кочовете: не се прави че не разбираш. Щом си от този край , то са те гощавали, както и ти си го правил по Коледа и Великден. Въпрос на чест беше за работниците ни турци /наши или от Кипър/да занесат живи овен или теле в дома си , да съберат родата, да разсадът на бедни ако има и приятели друговерци.
И за да не се размотават да търсят животни и дни да губим в престои , аз например съм се обаждал в някое от софийските ТКЗС и според заявката съм поръчвал животинчетата. Дори и транспорт съм осигурявал , че едни от Хидрострой турчета бяха вързали теле и овен на релсите на тавана и беше станал сакстлък по пътя.
Изчерпателен ли бях?
Иначе по темата те разбрах. Това с щампите било от миналото на Бойко. Сегашният Бойко е друг.
Ех минало....какво ли няма баце в него

quote=getmans1]... Май, че ти е сериозна работата ... рамазани, байрями, кочове си купувал-продавал и каква е връзката изглежда само твоите бели мишки и хлебарки си знаят ... АЗ САМО КОМЕНТИРАХ СТАРАТА СНИМКА И ФАКТА, ЧЕ ГЕРМАНСКИЯ ТИГЪР Е ДРУГ ПЕРСОНАЖ

vencivaleri1951 написа:

още повече от друг отбор. То и аз се учудих на ,,дружето,, но си помислих че заради наближаващия Рамазан или Байрям... Бъркам ги, но помня, че около деня на будителите купувахме административно бая кочове . Хората си ги плащаха, ама да не отсъстват от работа. Та помислих си, че си станал любезен , но де такива бонуси?
Значи Баце внесал закон да не споменават името и да не рисуват лика му . Това добре.
Щото един съсед си е изрисувал колата с Бойко., а вози внуци с нея.
quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
7. vencivaleri1951 - Гетьо....смешки разказваш
15:28...


germantiger написа:
...


... КЪВ „ГЕТЬО„ БЕ, ... КВИ 5 ЛВ...

А, БЕ да не би да ти се привижат бели мишки и хлебарки които да ти ходят по тавана бе, ... То и тия видения са симптоми за една болест но с нея трябва да се внимава, чИ ней толкова безобидна и забавна като другата ти ...

... Колкото до снимката, като политически факт е доста дърта, отпосле законодателството забранява тия мероприятия с деца ... и поуките са направени ... с изключения на протестиращи съвести от всякакъв цвят ... и това е факт...

В случая негативите са за сметка на този дето я поместил във ФБ-ка си и на наивниците дето се кефят...

/ леката справка сочи - адвокат, баси да го ева кво ниво ... сигурно СУ, че като гледам почти набор /

[/quote]
цитирай
21. starforlife - Добра вечер!
25.10.2020 21:09
Венци, ако позволиш нов "съвет":

Повярвай ми, Радо отлично те е разбрал и с това "Ще ти го обясня бавно" ти си мислиш, че си духовит и оригинален, а изобщо не е така, напротив - всеки прави коренно различни изводи. Дори предубедените ти приятели. Само където (лицемерно) няма да ти го кажат и по този начин не ти помагат, а вредят.
Въпросът е, че се учудвам ти не разбираш ли или... За гафа ти с Радо говоря.
Втората опция спрямо неразбирането не е приятна, а казах, че спирам с обидите КЪМ ТЕБ и я премълчавам.
Та: Ти не четеш ВНИМАТЕЛНО и грешиш.
От Герман... правиш Гетманс.
От кактусови правиш кралски.
От много други неща, правиш коренно различни.
Сгрешил-сгрешил, няма лошо, всеки греши.
После обаче кажи "ИЗВИНЯВАЙ", а не започвай да носиш вода от дерета, защото стигаш до... (прочети репликата ми при мен за аспирина).
Та съветът ми, Венци, е да се научиш да приемаш грешките си и се извиняваш за тях, а не да ги замазваш и реално освен, че правиш нови - да създаваш интриги (неволни), напрежение, конфронтация.

Сега, ако позволиш и друг съвет: Старай се да подобряваш грамотността си.
Казвам ти го наистина благо и добронамерено.
В коментарите ти тук има куп грешки от различно естество. Не се осланяй на кълката "няма за кога". Направи го от Уважение към околните, ако не към себе си и това да не олекваш в очите им.

И последно... По постинга ти, 13-ти и 7-ми коментари:
Какво точно искаш да кажеш с тях?
"Обясни ми бавно". (Като за тъп охранител.) И ще ти пусна "контрата" си.
Подчертавам, ще ти я ПУСНА.
цитирай
22. starforlife - Сега към Глупостинка, а ти, Венци, моля да не се намесваш в предстоящия ни разговор.
25.10.2020 21:12
ГлупостинкеРассова, кои въпроси са към мен, за да ти покажа черно на бяло, че си много зле и разбереш защо 99,99% от хората тук те знаят като глупава?
цитирай
23. vencivaleri1951 - Кое да обясня в 7ми и 13 - то е обяснено
26.10.2020 00:18
В 7ми пиша че имат обща биография Живков и Борисов и това е факт. И двамата са били премиери и лидери на партии-управляващи партии.
Пиша , че единият се е държал просто, другият просташки
Опровергавам , че Живков е прекръствал градове на името на сталинисти.
Пиша , че той до голяма степен се е издигнал именно като противник на култа към Сталин и кохортата му от генерални секретари. Нещо повече върнал е старите имена на градове и др -Шумен, Варна , Мусала, яз Искър...На язовирът първото име му е Сталин впрочем
Кое не е ясно?
А за тениските. Писах че съм носил и нося тениски на хора които силно са ме впечатлили и ако тениската може да се носи. Например на Че имам една унгарска и една на Версаче. Спокойно и сако можеш да сложиш и на представление да отидеш.
Прав или не , но Че ме е впечатлил. Намирам го за следовник на Левски. Бих носил тениска с удоволствие на Дякона, но в нас продават такива само за мероприятия-евтини и на нищо не приличащи


starforlife написа:
Венци, ако позволиш нов "съвет":

Повярвай ми, Радо отлично те е разбрал и с това "Ще ти го обясня бавно" ти си мислиш, че си духовит и оригинален, а изобщо не е така, напротив - всеки прави коренно различни изводи. Дори предубедените ти приятели. Само където (лицемерно) няма да ти го кажат и по този начин не ти помагат, а вредят.
Въпросът е, че се учудвам ти не разбираш ли или... За гафа ти с Радо говоря.
Втората опция спрямо неразбирането не е приятна, а казах, че спирам с обидите КЪМ ТЕБ и я премълчавам.
Та: Ти не четеш ВНИМАТЕЛНО и грешиш.
От Герман... правиш Гетманс.
От кактусови правиш кралски.
От много други неща, правиш коренно различни.
Сгрешил-сгрешил, няма лошо, всеки греши.
После обаче кажи "ИЗВИНЯВАЙ", а не започвай да носиш вода от дерета, защото стигаш до... (прочети репликата ми при мен за аспирина).
Та съветът ми, Венци, е да се научиш да приемаш грешките си и се извиняваш за тях, а не да ги замазваш и реално освен, че правиш нови - да създаваш интриги (неволни), напрежение, конфронтация.

Сега, ако позволиш и друг съвет: Старай се да подобряваш грамотността си.
Казвам ти го наистина благо и добронамерено.
В коментарите ти тук има куп грешки от различно естество. Не се осланяй на кълката "няма за кога". Направи го от Уважение към околните, ако не към себе си и това да не олекваш в очите им.

И последно... По постинга ти, 13-ти и 7-ми коментари:
Какво точно искаш да кажеш с тях?
"Обясни ми бавно". (Като за тъп охранител.) И ще ти пусна "контрата" си.
Подчертавам, ще ти я ПУСНА.
цитирай
24. radostinalassa - 22. starforlife
26.10.2020 14:04
Ако 99% от троловете или админите ме смятат за глупава и като имам предвид способностите ти , ще ти е по - лесно да ми цитираш другите 0.1 %.
Помня как ревеше като ранен бик при диспутите ни. Още се кефя на знанията ти. При положение , че ме триеш, можеш да попиташ в моя блог. ако не си достатъчно расов, ще се наложи да преправям глупостите ти. Ако знаеш трети начин може да го представиш.
цитирай
25. radostinalassa - Финално
26.10.2020 15:48
Мога да преведа за нерасовите. С една дума не ме трий или пиши в моя блог. Не може все аз да съм на опашката, а говедата да са все първи.
цитирай
26. starforlife - ~ 24. radostinalassa
26.10.2020 18:48
Ха ха ха
При все, че не правиш това, което те приканих, а именно - да уточниш кои въпроси са към мен, че да се видиш колко си тъпа...
Ти все пак показваш отново колко си тъпа.
Тинче, запомни: Едно цяло е 100%.
При дефиниране на 99% от него, остава 1%, а не 0,1.
Сега си спомни едни същи твои грешки при солта и забележката тогава на друг съблогър, пък после продължи да си мислиш, че си умна повече от непраните ми гащи.

ПС: А при мен те изтриваме и това няма да се промени никога, просто поради по-торното, а именно, че ти нямаш един коментар, който да предопределя, че IQ-то ти е повече от 12.
цитирай
27. radostinalassa - Лъжеш, Старчо
26.10.2020 19:08
Ти каза, че Ай Кю - то ми е по - високо от твоето и това явно те смущава.
Помниш ли мусорната ДНК, която е около 98%. Сега знаеш ли по - какво се различават видовете? Като не разбираш коментарите, почваш да се изхвърляш като сиганин.
А въпросът ми се съдържа в горния комент, но ти едва ли ще чатнеш какъв е. А и не ти изнася да отговориш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061343
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031