Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2020 00:01 - Каква е вината на жената и дъщерята за да им ограничават свобода на придвижване?
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 436 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 06.02.2020 00:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако някой разбира езика, моля да ми преведе от американски Кога е имало съд и дадено ли е право на съдията за защита? Каква е вината на жената и дъщерята за да им ограничават свобода на придвижване?
За мен тази случка е признак на своеволие, беззаконие, имперска наглост.
Следващата стъпка е ЕС да изключи България и Румъния и да ги даде като владения на чичо си.



Гласувай:
4



1. 1997 - След случаите с оня генерал и този съдия се убедих, че
06.02.2020 01:24
Правейки страната си бандитска, мислят, че я правят велика.
цитирай
2. 1997 - Николай Малинов: Действията на САЩ унижават България
06.02.2020 11:16
Дума, 06 Февруари 2020
Действията на САЩ абсолютно унижават България, защото САЩ се поставят над българския съд. Не познавам Андон Миталов, никога не съм го виждал и не съм говорил с него.
Именно Андон Миталов позволи на Малинов да замине през октомври миналата година за Кремъл, въпреки забраната да българския съд да напуска страната. Председателят на движение „Русофили“ бе обвинен в шпионаж в полза на руската държава.
Защо изобщо Америка се занимава с този въпрос и нейна работа ли е това? Когато САЩ ни консултира и помага за нещо, мисля, че е редно в тези взаимоотношения и България да може да консултира Америка. Такава обратна връзка, обаче, не се вижда, е мнението на Малинов.
На въпрос как се е стигнало до решението на Миталов да пусне Малинов в Русия и нарушил ли е той процедурите, Малинов отговори: „Първо, аз не познавам съдията. Процедурата така е устроена, че обвиняемия няма връзка със съдията и не е ясно как е определен той по делото. Миналата седмица същият този съд – друг съдия, отказа да ме пусне да пътувам, въпреки че показах множество покани от видни хора. Съдът ми отказа с мотива, че това са незначителни събития, въпреки че поканите ми бяха от Франция, Сърбия, и пр. В този смисъл, в каква позиция САЩ заема страна по казуса?“.
Никога не съм се опитвал да въздействам финансово на съдия Миталов. Но никъде по медийните публикации не става ясно дали съдията е наказан от САЩ заради моя случай, или заради други неща, каза още Малинов. Ако има доказателства за неговото корумпиране и зловредно влияние, нека се покажат документите по това. За да не стане излишно хвърляне на обвинения без изобщо да има доказателства за тях, добави още председателят на движение „Русофили“.
Малинов посъветва САЩ да покаже доказателствата, с които на Миталов е забранено влизане в САЩ, като ако има такива документи, те трябва да бъдат представени на българската прокуратура, която явно ги няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3059333
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1312
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930