Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2018 14:29 - Вярата в Бога и вярата САЩ
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 5108 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 sevt9 досажда с героични пози на мисионер сред човекоядци. Заключил възможността за отговор в постингите си, прилича на страхлив картечар от ДОТ, а не на проповедник,, тръгнал с кръст и вяра. Всъщност цялата приказка за християнството остана далеч назад, напоследък дори хвали оръжието- вж. АМЕРИКАНСКИ "ТРАШ".
Тартюфско лицемерие, прикриващо го колкото снимката на дядо Добри прикрива фалша му.  Твърдя, че sevt9 е неверник и форумен страхливец.

Ето какво казва библията за вярващите
ГЛАВА 51.
1. Послушайте Ме вие, които ламтите за правда, които търсите Господа!
Погледнете на скалата, от която сте изсечени, и в дълбочината на трапа,
из който сте извлечени.
2. Погледнете на Авраама, вашия отец, и на Сарра, която ви е родила,
защото Аз повиках него едничкия и го благослових и го размножих.
3. Тъй, Господ ще утеши Сион, ще утеши всичките му развалини и ще направи
пустините му като рай и степите му - като градина Господня; радост и
веселие ще бъде в него, славословие и песнопение.
4. Послушайте Ме, народе Мой и племе Мое, приклонете ухо към Мене! защото
от Мене ще излезе закон, и Моя съд ще туря за светлина на народите.
5. Моята правда е близка; Моето спасение изгрява, и Моята мишца ще съди
народите; островите ще се уповават на Мене и ще се надяват на мишцата Ми.
6. Подигнете очи към небесата и погледнете на земята долу: защото
небесата ще изчезнат като дим, и земята ще овехтее като дреха, и жителите
й също ще измрат; а Моето спасение ще пребъде вечно, и правдата Ми няма
да престане.
7. Послушайте Ме вие, които познавате правдата, народе, който в сърцето
си имаш Моя закон! Не се бойте от укора на човеците, нито се страхувайте
от злословието им.
8. Защото молец ще ги сяде като дреха, и червей ще ги изяде като вълна; а
Моята правда ще пребъде вовеки, и Моето спасение - из рода в род.

9. Дигни се, дигни, облечи се в сила, мишце Господня! Дигни се, както в
древни дни, в отдавнашни родове!

 



Гласувай:
5



1. radostinalassa - Поздравяавам те за това, че си посветил цял постинг на духовника
29.12.2018 14:44
Аз не бих го направила. Писала съм му, че е страхливец, щом не допуска коментари. Ако ги допуска ги подбира през два. Другите отрязва и после се кефи на своите коментари. Това горе е историята на евреите, за Авраам и Сара. Авраам е изследван генетично от Клесев. Той е арабин, с един предшественик с евреите. Според мене това никак не е нашата история. Няма начин.
цитирай
2. radostinalassa - Сега показва небостъргачите в САЩ
29.12.2018 16:44
Това е антихуманно, да живееш и работиш в такива неща. Защо обичал Америка, платен трол.
цитирай
3. codetroina - !!!! бравоо, много уместен Постинг,
29.12.2018 18:18
и достоен..отговор..
даже и не го възприемам тоЯ/дядоДобри/ насериозно..
трол...във Биг Брейн Уош..
да си го преведе...на хАмерикански..
цитирай
4. radostinalassa - Защото не те е поздравявал поименно...
29.12.2018 18:39
като руска сволочь. Това и аз не го правя, камо ли да отива на поп. Този е католик, бъдете сигурни и ще мие краката на мигрантите, ако му дават пари за това.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Радостинчено, Милото има специално отношение към Вас.
30.12.2018 06:19
На Ваше място бих преминал с нея по същество!
цитирай
6. radostinalassa - planinitenabulgaria
30.12.2018 17:47
Просто знам да пиша, господин дървен сводник. Ти ме свърза с 10 блогъра, имаш развинтено въображение и нямаш спирачка. Ако кажеш, вече няма да коментирам, само да си доволен.
цитирай
7. radostinalassa - Вече е минал на английски в блога си
30.12.2018 21:39
Трябва да го накажат.
цитирай
8. pando - Планинарчето е чист олигофрен
31.12.2018 10:57
Предполагах ,че е шизофреник ,ама не...
Членува в корпуса за бързо осиране в блога....
цитирай
9. 1997 - С впечатление съм, че някои парадират излишно с религията си.
15.01.2019 01:42
Това не е актуална тема и не предизвиква емоции. Лично мен ме дразни двуличието на афиширано православие и подмолен протестантизъм.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3064973
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930