2. Моят fb профил
3. Виртуална публицистична страница
4. Видеостраница
5. Фридрих Ницше, България
6. Ф. Ницше за красотата, творчеството и изкуството
7. Представата за душата
8. Карл Густав Юнг за душата
9. Доходи на населението - структура и видове
10. Социалната подкрепа при живот с диабета
11. За социалните дейности
12. Феноменът „български десен политик”
13. Сайтът на Драгушиново
14. Рабушът - няма измама
Прочетен: 4713 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 23.07.2017 11:30
План за контролната работа на помощник – директора по административно - стопанската дейност в училище
Утвърждавам:.......................
Директор: /…………………………./
1. Обект и предмет на контролната дейност на помощник – директора по административно – стопанската дейност в училище
1.1. На контрол от помощник - директора по административно стопанската дейност в училище подлежат:
1.2. Правилното водене и съхраняване на учебната и училищната документация;
1.3. Приложението и изпълнението на нормативните актове за средното образование;
1.4. Кадровото, материално-техническото и информационното осигуряване училището.
2. Форми на контрол
2.1. Контролната дейност на ПДАСД се осъществява чрез цялостни, тематични и текущи проверки, както и с наблюдение, анализиране, коригиране и оценяване.
3. Организация на контролната дейност
3.1. Помощник-директорът по административно – стопанската дейност контролира:
3.1.1. Спазването на правилника за вътрешния ред;
3.1.2. Правилното водене и съхраняване на учебната и училищната документация.:
3.1.3. Дейността на обслужващия и помощния персонал;
3.1.4. Воденето и съхраняването на документацията по трудовоправните отношения с персонала;
3.1.5. Снабдяването на училището с учебна и училищна документация, учебно-технически средства и материали;
3.1.6. Изпълнението на текущите и основните ремонти;
3.1.7. Разширяването и опазването на материалната база.
3.1.8. Спазването на изискванията за техническата безопасност, охраната на труда и противопожарната охрана от учениците и персонала в учебните работилници, лаборатории и др.
4. График на административно-стопанските контролни дейности на помощник – директора
4.1. Проверка на воденето на техническата и технологичната документация и документите за материалните и стоковите дейности:
4.2. Входящ и изходящ дневник.
Срок: постоянен.
4.3. Книгата за начален инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана.
Срок: постоянен.
4.4. Книга за инструктаж на работното място по безопасност, хигиена на труда, противопожарна охрана.
Срок: постоянен.
4.5. Книга за периодичен инструктаж на работното място по безопасност, хигиена на труда, противопожарна охрана.
Срок: постоянен.
4.6. Книга за извънреден инструктаж на работното място по безопасност, хигиена на труда, противопожарна охрана.
Срок: постоянен.
4.7. Актова книга за трудови злополуки.
Срок: постоянен.
4.8. Инвентарна книга.
Срок: постоянен.
4.9. Отчетни счетоводни форми.
Срок: постоянен.
4.10. Ревизионна книга.
Срок: постоянен.
4.11. Проверка на воденето и съхраняването на документацията по трудовоправните отношения с персонала:
Състоянието на личните дела.
Срок: м. октомври, 20…. г., м. февруари, 20… г.
4.12. Личните дела и съответствието им със заповедната книга, ведомостите за заплати и други.
Срок: м. декември, 20… г., м. април, 20… г.
4.13. Проверка на документацията, свързана с финансовата дейност:
4.13.1. Лекторска книга.
Срок: ежемесечно.
4.13.2. Книга за регистриране на даренията.
Срок: м.октомври, 20… г., м.март, 20… г.
4.13.3. Разпределението на средствата от фонд СБКО.
Срок: м. януари, 20… г.
4.13.4. Ведомост за заплати.
Срок: ежемесечно.
4.13.5.Изготвеното поименно разписание на длъжностите и работните заплати и съответствието му с другата документация.
Срок: м. ноември, 20… г., м. април, 20… г.
5.1. Проверка по социално-битовата и стопанска дейност
5.1.1. Дейността на обслужващия и помощния персонал.
Срок: ежеседмично.
5.1.2. Книгата за санитарното състояние.
Срок: м. ноември, 20…. г., м. март, 20…. г.
5.1.3. Разширяването и опазването на материално-техническата база (МТБ) и поддържане състоянието на училищната сграда.
Срок: постоянен.
5.1.4. Изпълнението на текущите и основните ремонти.
Срок: м. октомври, 20….. г.
5.1.5. Спазването на изискванията за техническата безопасност, охрана на труда и противопожарната охрана от учениците и училищния персонал.
Срок: постоянен.
5.1.6. Спазване и изпълнение на плана за хигиенизиране на училищната сграда и дворните площи.
Срок: постоянен.
5.1.7. Спазване и изпълнение на плана за осигуряване на нормален образователен процес през зимата.
Срок: м. ноември, 20…. г. – м. март, 20…. г.
5.1.8. Дейността на счетоводителя и завеждащия “АС”.
Срок: постоянен.
5.1.9. Дейността на павилиона за закуски в сградата на училището.
Срок: постоянен.
5.1.10. Изпълнението на препоръките и изискванията на специализираните органи: РИОКОЗ, ПО, РДВР и други.
Срок: според срока на предписанието.
6.1. Проверка спазването на:
6.1.1. Правилника за вътрешния трудов ред в училището, длъжностните характеристики и изискванията за трудовата дисциплина.
Срок: постоянен.
6.1.2. Училищния правилник.
Срок: постоянен.
6.1.3. Графика за дежурството.
Срок: постоянен.
6.1.4. Графика за времетраенето на учебните часове.
Срок: постоянен.
6.1.5. Графика на учителите за приемни дни и часове за срещи с родителите.
Срок: м. октомври, 20…. г., м. март – м. април, 20….. г.
6.1.6. Графика за провеждане на консултации с учениците.
Срок: постоянен.
6.1.7. Графика на учебния процес.
Срок: постоянен.
6.1.8. Графика за провеждане на СИП, секции и кръжоци.
Срок: постоянен.
6.1.9. Правилника за осигуряване на безопасни условия на възпитание, обучение и труд.
Срок: постоянен.
6.1.10. Седмичното разписание.
Срок: постоянен.
Планът е изготвен въз основа на разпоредбите на Инструкция № 1 за провеждане на контролната дейност в системата на народната просвета, Длъжностната характеристика на ПДАСД и Правилника за дейността на училището
Изготвил:........
/……...............………/, ПДАСД