Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2018 18:49 - Да споделя защо sevt9 вече в три постинга ме цитира.
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 521 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ами защото не допуска коментарите ми. Нелепостта е в следното: - не допуска коментарите ми, а ме вписва в заглавията на постингите си. Коментара я- чел някой, я- не, но заглавията преглеждат всички. За което не без ирония благодаря на sevt9 - проповядвайки християнството, той се счита застрашен. Не знае, че Бог го закриля и с Неговата сила е неуязвим към нападките. Сиреч, той няма и зрънце вяра за да застане пред хората и да проповядва. Що за вярващ е тогава? - поставил аватар на православния дядо Добри, под него пуска протестантски проповеди. Когато Лутер заковал един протестантски текст на вратата на католическата църква, това довело до революция и дълги войни. sevt9 смята, че това е без значение. Намирам за много нередно, някаква неопитност на неофит е, ако под този аватар продължат протестантски проповеди. - намирам за нечестно, когато sevt9  коментира мое мнение в своя интерпретация. Искам да добавя, че никой съд, включително Божият не осъжда лъжата (не пиша за лъжесвидетелството), така че всеки християнин може да излъже (не под клетва, разбира се) какво бил казал друг, още повече неверующ като мен. Това минава под "не съм разбрал".  Заради тези малки причини си позволявам да занимавам форум Политика с християнски проблеми, които по принцип смятам, че имат другаде място, прим. в "Други", "Лични дневници" или да бъде помолен администратор да отвори друга тема. Изглежда учредителите на блог.бг не са смятали, че в 21 в. някой ще проповядва или пък не са искали верски конфликти в блога. Все едно, клуб Политика е допустимо, но не е точното място.



Гласувай:
1



1. radostinalassa - Мен лично ме цитира в едно заглавие с подкана...
25.11.2018 20:48
да чета за Ванга. След това ми изтриваше коментарите, а в мой ростинг ме ругаеше, което далеч не правят другите вярващи в блога. Те ме благославят. Май наистина е католик.Аз само го поканих да се покае като божие чадо заради ругатнята по мой адрес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3034300
Постинги: 3517
Коментари: 2405
Гласове: 1311
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031