Постинг
13.05.2018 22:52 -
Политическо късогледство
Дума 14. Май 2018 , брой: 90 Валентин Георгиев
Пореден бранш на България е на път да бъде затрит заради политическо късогледство. Години наред страната ни така и не успя да създаде свое лоби в ЕС, за разлика от всички други държави, с което поне да се опитаме да защитим националния си интерес. Новите правила, които засягат нашите превозвачи, огласени от френския президент Макрон, означават неизбежен фалит. На тези, които осигуряват 85% от транспортните ни превози. В бедна България да изискваш фирмите да им плащат за хотел и по разценки на богатите държави е равносилно на самоубийство.
ЕС просто си освобождава терен, като унищожава конкуренцията в лицето на родните превозвачи. Затова те са решени на всичко, за да запазят хляба си. Не помага и всеобщата съпричастност на българските политици и партии, които застанаха зад тях. Защото резултатът от ходенето на Борисов в Германия оня ден е, че Макрон го наричал "Мон шери", а Меркел го прегръщала. Обещанията, че щял да "се чуе по телефона" с Макрон, не струват пет пари, французинът не е Лилето Павлова, а самият Борисов, докато го разхождаше по морето, безропотно козирува и подкрепи същите тези промени. Така съсипаха преди АЕЦ-а, дунавския ни риболов и какво ли не, сега наред са тировете ни. После викат - евроскептицизъм. Ами да.
Пореден бранш на България е на път да бъде затрит заради политическо късогледство. Години наред страната ни така и не успя да създаде свое лоби в ЕС, за разлика от всички други държави, с което поне да се опитаме да защитим националния си интерес. Новите правила, които засягат нашите превозвачи, огласени от френския президент Макрон, означават неизбежен фалит. На тези, които осигуряват 85% от транспортните ни превози. В бедна България да изискваш фирмите да им плащат за хотел и по разценки на богатите държави е равносилно на самоубийство.
ЕС просто си освобождава терен, като унищожава конкуренцията в лицето на родните превозвачи. Затова те са решени на всичко, за да запазят хляба си. Не помага и всеобщата съпричастност на българските политици и партии, които застанаха зад тях. Защото резултатът от ходенето на Борисов в Германия оня ден е, че Макрон го наричал "Мон шери", а Меркел го прегръщала. Обещанията, че щял да "се чуе по телефона" с Макрон, не струват пет пари, французинът не е Лилето Павлова, а самият Борисов, докато го разхождаше по морето, безропотно козирува и подкрепи същите тези промени. Така съсипаха преди АЕЦ-а, дунавския ни риболов и какво ли не, сега наред са тировете ни. После викат - евроскептицизъм. Ами да.
Инсценираната от САЩ визита на просещия ...
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Аз немам президент!
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Аз немам президент!
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
1997 -
Брюксел заличава нашите ТИР-ове от картата на ЕС. Дума 14. Май 2018 , брой: 90
13.05.2018 22:54
13.05.2018 22:54
От новия пакет за мобилност българските превозвачи ще губят 16 млрд. евро годишно
Българските автомобилни превозвачи може да изчезнат от пътната карта на Европа, ако бъдат приети мерките за мобилност, предлагани от френския президент Еманюел Макрон. Те въвеждат непосилни изисквания за почивките и командировъчните на шофьорите. Предстои гласуване в Европарламента. В наша полза са 250-300 гласа, срещу нас са 450-500 гласа. Така Петър Курумбашев (http://www.duma/node/166697), евродепутат от ПЕС, очерта разположението на силите. Той смята, че правителството трябва да се опита да реши проблема по време на председателството ни, защото следващият председател на Съвета на ЕС е Австрия. 16 млрд. евро ще губят превозвачите ни, ако се приеме схемата "Макрон". Днес за преговори у нас пристига еврокомисарят по транспорт Виолета Булц.
цитирайБългарските автомобилни превозвачи може да изчезнат от пътната карта на Европа, ако бъдат приети мерките за мобилност, предлагани от френския президент Еманюел Макрон. Те въвеждат непосилни изисквания за почивките и командировъчните на шофьорите. Предстои гласуване в Европарламента. В наша полза са 250-300 гласа, срещу нас са 450-500 гласа. Така Петър Курумбашев (http://www.duma/node/166697), евродепутат от ПЕС, очерта разположението на силите. Той смята, че правителството трябва да се опита да реши проблема по време на председателството ни, защото следващият председател на Съвета на ЕС е Австрия. 16 млрд. евро ще губят превозвачите ни, ако се приеме схемата "Макрон". Днес за преговори у нас пристига еврокомисарят по транспорт Виолета Булц.