Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2016 19:09 - Ирина Бокова: Клеветническата кампания срещу мен е недостойна. До седмици България трябва да има номинация!
Автор: 1997 Категория: Политика   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
2



Ирина Бокова: Клеветническата кампания срещу мен е недостойна. До седмици България трябва да има номинация за шеф на ООН, предупреди генералният директор на ЮНЕСКО
Дума 2. Февруари 2016 , брой: 26
Клеветническа кампания, пълна с лъжи и недосмислици, която е недостойна сама по себе си. Такова определение даде генералният директор на ЮНЕСКО Ирина Бокова поредиците от негативни писания и изявления по неин адрес през последните месеци заради кандидатурата й за шеф на ООН.
 "Тъжна и разочарована съм от скандалите, които съпътстват българската номинация за генерален секретар на Организацията на обединените нации", обясни тя в тв интервю. По думите й през годините е избягвала да отговаря на каквито и да е нападки и недомислици срещу себе си, защото винаги е смятала, че така пада на нивото на клеветниците. Според нея, каквото и да реши българското правителството, лична драма  няма да има. Бокова обясни, че до седмици, не до месеци, България трябва да определи позицията си коя ще бъде кандидатурата на страната за генерален секретар на ООН. Тя допълни още, че относно миналото на баща си Георги Боков - бивш главен редактор на "Работническо дело", намира за абсурдно да я критикуват негови съратници.
 "Ако вървим по тази логика, всеки трябва да каже кой е баща му", смята генералният директор на ЮНЕСКО. Според нея децата не бива да отговарят за постъпки на своите родители, защото "в едно демократично общество хората следва да са съдени за собствените си действията".
 "Бях позабравила един език отпреди 25 години. От 25 години съм в публичното пространство, на практика за мен се знае всичко. През всички тези години съм работила за демократичното развитие на България", каза тя и категорично отказа да прави оценки на вътрешната политика, както и да се изказва по външната политика на правителството. На въпрос на водещия на предаването колко й е заплатата, тя обясни, че не е тайна и е публична.
 "На някои места ме питат "Вие кандидат на Франция ли сте?". Даже по-често ме питат "Вие кандидат на Китай ли сте, на Африка, на Латинска Америка ли сте?". "Ако съм кандидат, съм кандидат на България", заяви Бокова



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3072635
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930