Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2018 23:00 - Джонатан Рид Изборът
Автор: 1997 Категория: Поезия   
Прочетен: 227 Коментари: 0 Гласове:
0



Моят коментар днес ще е малко нетрадиционен. Предлагам ви обаче първо да прочетете това стихотворение.
Дума 24. Август 2018 , брой: 164 Боян Бойчев

Изборът

Аз съм част от изгубеното поколение
и отказвам да вярвам, че
аз мога да променя този свят.
Разбирам, че това ще ви шокира, но
"щастието е вече вътре в теб"
- това всъщност е лъжа.
Парите ще ме направят щастлив
и на 30 години ще разкажа на моя син, че
той - не е най-важното нещо в моя живот.
Босът ми ще знае, че
моите принципи са:
работата
е по-важно нещо от
семейството.
Чуйте:
От много отдавна
хората живеят на семейства,
но сега...
Обществото никога няма да бъде такова, каквото преди.
Експертите ми казват, че
след 30 години ще празнувам десет години от развода си.
Аз не вярвам, че
ще живея в страна, която сам ще създам
в бъдещето.
Унищожаването на природата ще е норма.
Никой не вярва, че
ние ще запазим нашата прекрасна планета
и, разбира се,
моето поколение е вече изгубено.
Глупаво е да се смята, че
има надежда.

А сега прочетете стихотворението наобратно, отдолу нагоре...
Авторът Джонатан Рид не е известно име. Стихотворението се споделя по интернет. То има две заглавия: "Изгубеното поколение" или "Има надежда".
Зависи какво избираш. Понякога има надежда, стига да имаш смелостта да погледнеш на нещата от друга гледна точка. А не да се носиш по течението и да приемаш, че този живот, който ти предлагат, е без алтернатива.
Алтернатива има. Но трябва да избереш дали да бъдеш част от изгубеното/изгубените поколения, част от статуквото или да се опиташ да промениш света.
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1997
Категория: Политика
Прочетен: 3065528
Постинги: 3519
Коментари: 2407
Гласове: 1313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930