Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2019 11:30 - Служител на Виваком: "Условията на договора са същите, но цените са по-високи. Като не искате - отивайте при друг оператор!"
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.01.2019 18:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Служител на Виваком: "Условията на договора са същите, но цените са по-високи. Като не искате - отивайте при друг оператор!"


Иван Върбанов,
/една история, разказана от 1 лице/


"Условията по договора, който Ви изтича сега, са същите. Само цените са по-високи! И като не Ви изнася - отивайте при друг оператор!". Това е квинтесенцията от недългия разговор, който записахме, провел се в офиса на ВИВАКОМ в The Mall на бул. "Цариградско шосе". Служителят Румен Василев или бе нов и начинаещ, въпреки, че поведението и погледът му на търговец, който ще "успи" и "препарира" рибката - клиент, не подсказваше да е новобранец.

Договорът на съпругата ми изтича и след като получихме канонада от СМС-и и коректни съобщения-покани да се явим в офис на оператора го направихме, за да си продължим договора. А и сме доволни от услугата и всичко дотук. Имаме цифрова ТВ, телефония - мобилен и домашен, интернет и всичко, както си му е редът.

Зададохме простия въпрос: "Има ли промяна в договора, ако сега преподпишем?", към служителя Василев. Апропо, другите свободни негови колеги се бяха скупчили някак зад гърба му, нямаха работа и отпуснато наблюдаваха с крайчеца на окото си какво ще се случи.

Момчето разсеяно отговори, че всичко се покачва. Попитахме - кое точно?

В началото служителят не успя да локализира всички услуги, които влизаха в пакета ни или бяха добавяни. Някак виждаше нещата откъслечно - или не съумя да отчете, че имаме мобилен, или пък - че имаме и интернет. А после му просветна и реши да ни посъветва да се разделим и да закрием домашния си пост, ако искаме да ни бъде по-евтино.

Не успя да ни каже на какво се дължи алогичното поскъпване в цената на пакета. Повтори няколко пъти, че услугата си е същата, но цените скачали?! И след настоятелното ни подканяне да калкулира каква е разликата, най-накрая, с кански усилия, седна и пресметна сумата "отгоре", която набъбваше спрямо сегашната.

"Но, тогава, защо да останем при Вас, след като вместо да ни предоставите още услуги или преференции Вие увеличавате цената?" - попитахме и получихме отговор на часа - "Ама, като не Ви е ок, отидете при друг оператор!".

Тръгнахме си от офиса, за да направим сравнително проучване в друг офис как стоят нещата, които НЕ ни изглеждаха логични. По-вероятно бе, че служителят се бори за някакви %-ти или премиални и иска да ни завиши - я потреблението в минути, я байтовете на интернет, я нещо друго, та да изкара и той нещо отгоре като бонус. Знаете, процедурата на подписване е такава, че винаги в камарата от листове и суматохата на електронното подписване все би могъл да подпишеш нещо допълнително, което не си довидя̀л.

Разбира се, че в другия офис получихме очакваната информация - преподписвате на същите условия - нищо не се променя. След около час съпругата ми се появи отново в офиса в The Mall, при друг служител, който също ни даде утвърдителен отговор: "Нищо не се променя!".

Сега остават въпросите, които си задаваме.

Те са толкова естествени и логични, че съм сигурен, че вече звучат и във Вашата глава.

Колеги от ВИВАКОМ, колеги от ПР-отдела, моля Ви, направете необходимото, за да не ни се налага да преживяваме отново подобен диалог с колегата Ви. Защото, към момента на подписване се изкушаваме да дойдем този път с камера и микрофон.

Румен Василев със сигурност ще се опита да продава и на други клиенти.

Затова огласяваме тук случая.

Записът бе направен с негово знание, предупредихме го, че "разговорът се записва". Имаме готовност при необходимост да го предоставим на мениджмънта на ВИВАКОМ или пък - по-добре да го публикуваме ...

Все пак по-ефективно би било, ако Вие вътрешно корпоративно вземете мерки.

А иначе, ние оставаме Ваши клиенти.

Както сме били вече 30 години лоялни към Вас.

Въпреки Румен Василев.

Чудя се: Какво получаваме в замяна?


* * *

/Снимка: Vivacom/




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2548324
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930