Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
14.01.2019 11:30 -
Служител на Виваком: "Условията на договора са същите, но цените са по-високи. Като не искате - отивайте при друг оператор!"
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 15.01.2019 18:21
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 15.01.2019 18:21
Служител на Виваком: "Условията на договора са същите, но цените са по-високи. Като не искате - отивайте при друг оператор!"
Иван Върбанов,
/една история, разказана от 1 лице/
"Условията по договора, който Ви изтича сега, са същите. Само цените са по-високи! И като не Ви изнася - отивайте при друг оператор!". Това е квинтесенцията от недългия разговор, който записахме, провел се в офиса на ВИВАКОМ в The Mall на бул. "Цариградско шосе". Служителят Румен Василев или бе нов и начинаещ, въпреки, че поведението и погледът му на търговец, който ще "успи" и "препарира" рибката - клиент, не подсказваше да е новобранец.
Договорът на съпругата ми изтича и след като получихме канонада от СМС-и и коректни съобщения-покани да се явим в офис на оператора го направихме, за да си продължим договора. А и сме доволни от услугата и всичко дотук. Имаме цифрова ТВ, телефония - мобилен и домашен, интернет и всичко, както си му е редът.
Зададохме простия въпрос: "Има ли промяна в договора, ако сега преподпишем?", към служителя Василев. Апропо, другите свободни негови колеги се бяха скупчили някак зад гърба му, нямаха работа и отпуснато наблюдаваха с крайчеца на окото си какво ще се случи.
Момчето разсеяно отговори, че всичко се покачва. Попитахме - кое точно?
В началото служителят не успя да локализира всички услуги, които влизаха в пакета ни или бяха добавяни. Някак виждаше нещата откъслечно - или не съумя да отчете, че имаме мобилен, или пък - че имаме и интернет. А после му просветна и реши да ни посъветва да се разделим и да закрием домашния си пост, ако искаме да ни бъде по-евтино.
Не успя да ни каже на какво се дължи алогичното поскъпване в цената на пакета. Повтори няколко пъти, че услугата си е същата, но цените скачали?! И след настоятелното ни подканяне да калкулира каква е разликата, най-накрая, с кански усилия, седна и пресметна сумата "отгоре", която набъбваше спрямо сегашната.
"Но, тогава, защо да останем при Вас, след като вместо да ни предоставите още услуги или преференции Вие увеличавате цената?" - попитахме и получихме отговор на часа - "Ама, като не Ви е ок, отидете при друг оператор!".
Тръгнахме си от офиса, за да направим сравнително проучване в друг офис как стоят нещата, които НЕ ни изглеждаха логични. По-вероятно бе, че служителят се бори за някакви %-ти или премиални и иска да ни завиши - я потреблението в минути, я байтовете на интернет, я нещо друго, та да изкара и той нещо отгоре като бонус. Знаете, процедурата на подписване е такава, че винаги в камарата от листове и суматохата на електронното подписване все би могъл да подпишеш нещо допълнително, което не си довидя̀л.
Разбира се, че в другия офис получихме очакваната информация - преподписвате на същите условия - нищо не се променя. След около час съпругата ми се появи отново в офиса в The Mall, при друг служител, който също ни даде утвърдителен отговор: "Нищо не се променя!".
Сега остават въпросите, които си задаваме.
Те са толкова естествени и логични, че съм сигурен, че вече звучат и във Вашата глава.
Колеги от ВИВАКОМ, колеги от ПР-отдела, моля Ви, направете необходимото, за да не ни се налага да преживяваме отново подобен диалог с колегата Ви. Защото, към момента на подписване се изкушаваме да дойдем този път с камера и микрофон.
Румен Василев със сигурност ще се опита да продава и на други клиенти.
Затова огласяваме тук случая.
Записът бе направен с негово знание, предупредихме го, че "разговорът се записва". Имаме готовност при необходимост да го предоставим на мениджмънта на ВИВАКОМ или пък - по-добре да го публикуваме ...
Все пак по-ефективно би било, ако Вие вътрешно корпоративно вземете мерки.
А иначе, ние оставаме Ваши клиенти.
Както сме били вече 30 години лоялни към Вас.
Въпреки Румен Василев.
Чудя се: Какво получаваме в замяна?
* * *
/Снимка: Vivacom/
Vivacom отрязва комуникациите на връх пр...
Vivacom Повреди не бързат за никъде
Vivacom служителите се държат недопустим...
Vivacom Повреди не бързат за никъде
Vivacom служителите се държат недопустим...
Хумор сатира и забава
Как живеем...(1984-2024)(Психопраксис)
Нарушения на йерархията в семейната сист...
Как живеем...(1984-2024)(Психопраксис)
Нарушения на йерархията в семейната сист...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677