Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2017 09:09 - Егати и държавата щом мъжът ми не е депутат! баба Алхимица пише до Слави Трифонов
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 6309 Коментари: 10 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уважаеми Г-не, Егати и държавата щом мъжът ми не е депутат, започна баба Алхимица писмото си към Водещия Шоумен в Републиката, който и да е той. Знам, че мъжът ми Ви е изпратил дългия списък с неговите научни постижения и научни публикации. Ако не е, погледнете в блога. Няма нощ да не ги публикува. Съпругът ми заслужава да види бял ден, да излезе от депресията, в която го вкараха негодниците, които не го признават в йерархията и си почине в политиката, а аз от него. Разберете ме като човек, манджите му напоследък загарят, ако не ги загори ги пресолва, не се ядат от два- три месеца, една чиния без леке не може да измие, като хората, та му купих миялна машина, но той е толкова депресиран от негодниците, които не признават заслугите му, че не може да работи с нея. Кофата за боклук не може да изхвърли и я разсипва на килима, та трябва повторно да прахосмукира и това му отнема време от претакването на зелето и другите му научни занимания с история. Към което само ще добавя за завършек и един негов несъмнен принос към българската история, зашото и аз имам принос, единственото материално доказателството за съществуването на братята Кирил и Методи представено към днешна дата на широката научна общественост е негово, несъмнен принос към българската история, а не както твърди този самозванец, че словенските братя Кирил и Методи са късна ватиканска агиографска измислица без материални доказателства за съществуването им. Не, те съществуват и са словенци братята Кирил и Методи, не ни лъжат историците, не учиме децата в училише на лъжи, от Любляна са, словенци, бяха на море дошли, на квартира у нас и той ме завари с тях . Намерете му едно местенце за депутат от Бургас, не сме роднини, че да Ви обвиняват по хасковски, пък като дойдете лятото на море, сте си осигурили квартирката. Ние сме до дискотеката, ама не сте дошли да спите, я, от сън спомени няма я. Само мелодии за " Нещо лично"



Гласувай:
6



1. saankii - неубразувателен блог на натан-убразуването на неубразуванит на marknatan.blog.bg
20.11.2017 16:34

Алооо. двойният лъффчо
Защо не си пиеш хапчетата навреме
знае ли те баба алхимисъ.. кви ги Дрънкаш
цитирай
2. milady - Много жаби На клона..но.гьола е само един...
20.11.2017 17:06
2. batogo - !!!:))) Поздравления за точния постинг, приятелю!
06:28
Мъдрият народ не напразно е казал:"Всяка жаба да си знае гьола."
цитирай
3. merlin68 - И тука ли си дошла да се въртигъзиш ...
20.11.2017 17:41
И тука ли си дошла да се въртигъзиш дърта пупурутко. Напразно, то тоя вярно, че е магаре, ама с дисфункция и па ша са въртиш цяла нощ нео...образована.
цитирай
4. milady - един пИдал винаги се презентира сам..с педерацията си/ Лейди Джулия
20.11.2017 17:51
3. merlin68 - И тука ли си дошла да се въртигъзиш ...
17:41
цитирай
5. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
20.11.2017 19:05
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
6. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
20.11.2017 19:07
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
цитирай
7. milady - очаквайте, тъй рече Гейтьо/ 21 00
20.11.2017 19:56
мерлине, бе магереснико,чудя се, след като се
криеш като..пу.ка в нови гащи,заключен, и под полата на булката си..
как не ти е неловко, да онанираш по чужди блогове..
..... голям дебилизъм,сър..
тъй верно..
цитирай
8. veseverr - Здравейте, приятели! Знам колко ...
20.11.2017 22:09
Здравейте,приятели!
Знам колко обичате всички моите фотосесии.
Подготвила съм ви изненада - 10 снимки,
в които съм под душа.
ОЧАКВАЙТЕ!
цитирай
9. ladylady - това ми е..любимооо,:)))))
20.11.2017 22:27
анонимен написа:
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!

цитирай
10. getoveyoselph - Da zapalim Kachak
20.11.2017 22:41
https://www.youtube/watch?v=fl-Jrkqk8d0
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850260
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031