Постинг
15.01.2016 19:03 -
Мая Манолова: Право на гражданите е да се разплащат и с жълти стотинки
Мая Манолова: Право на гражданите е да се разплащат и с жълти стотинки
Дума 16. Януари 2016 , брой: 12
Право на гражданите е да се разплащат и с жълти стотинки, заяви вчера омбудсманът Мая Манолова. Тя определи като театър на абсурда случая на столичанина Николай Куманов, който по случайност се разминава с юмруците пред очите на 3-годишния си син. Мъжът опитал в частна фирма, работеща в партньорство със Столичната община, да си плати сметката за парно с монети от по един лев. Съпругът на касиерката му налетял на бой, след като жената отказала да приеме монетите.
"Напоследък често ми се оплакват граждани, че в различни институции отказват да им приемат жълтите стотинки с различни аргументи, което е пряко нарушение и би следвало Министерството на финансите чрез неговите контролни правомощия да си свърши работата. Защото това е унизително отношение към гражданите, които в определена ситуация наистина си броят жълтите стотинки“, подчерта Манолова. „Нека да е ясно, независимо дали са по 1 ст., 2 ст. или 5 ст., или с банкноти, хората сами решават как да платят“, каза още тя. "Обществена деградация, която се изявява в подобни случаи на неконтролируема агресия. Слава Богу, тук се е разминало с това, че се е намесила самата касиерка, не са се разменили юмруци и по-тежки увреждания на граждани“, коментира Манолова.
"Отношенията "клиент – „Топлофикация“, могат да бъдат характеризирани с една дума „гняв“. „Топлофикация“, която се превърна в нарицателно, на практика малтретира своите потребители, те се чувстват жертви на нейното всевластно и неуважително отношение и в крайна сметка този човек е избрал един не особено подходящ начин, всъщност най-безобидния, да си отмъсти, като си плати сметката със стотинки“, посочи омбудсманът.
Дума 16. Януари 2016 , брой: 12
Право на гражданите е да се разплащат и с жълти стотинки, заяви вчера омбудсманът Мая Манолова. Тя определи като театър на абсурда случая на столичанина Николай Куманов, който по случайност се разминава с юмруците пред очите на 3-годишния си син. Мъжът опитал в частна фирма, работеща в партньорство със Столичната община, да си плати сметката за парно с монети от по един лев. Съпругът на касиерката му налетял на бой, след като жената отказала да приеме монетите.
"Напоследък често ми се оплакват граждани, че в различни институции отказват да им приемат жълтите стотинки с различни аргументи, което е пряко нарушение и би следвало Министерството на финансите чрез неговите контролни правомощия да си свърши работата. Защото това е унизително отношение към гражданите, които в определена ситуация наистина си броят жълтите стотинки“, подчерта Манолова. „Нека да е ясно, независимо дали са по 1 ст., 2 ст. или 5 ст., или с банкноти, хората сами решават как да платят“, каза още тя. "Обществена деградация, която се изявява в подобни случаи на неконтролируема агресия. Слава Богу, тук се е разминало с това, че се е намесила самата касиерка, не са се разменили юмруци и по-тежки увреждания на граждани“, коментира Манолова.
"Отношенията "клиент – „Топлофикация“, могат да бъдат характеризирани с една дума „гняв“. „Топлофикация“, която се превърна в нарицателно, на практика малтретира своите потребители, те се чувстват жертви на нейното всевластно и неуважително отношение и в крайна сметка този човек е избрал един не особено подходящ начин, всъщност най-безобидния, да си отмъсти, като си плати сметката със стотинки“, посочи омбудсманът.
Няма коментари