Постинг
21.08.2017 18:54 -
Представят български стоки в Москва
Дума 22. Август 2017 , брой: 163
Нов постоянен търговски шоурум за български стоки ще заработи в Москва. Това информират в писмо до Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП). Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер "Фуд Сити" в руската столица. Целта е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация, посочва се в съобщението на агенцията. Шоурумът "Търговски дом България" е изложбен павилион от 60 кв.м, разположен на една от главните алеи, срещу павилиона "Москва". Целта е да се осигурят благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на Русия, развитие и увеличаване на износа, както и осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители. Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.
"Фуд Сити" в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Очаква се да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави.
Нов постоянен търговски шоурум за български стоки ще заработи в Москва. Това информират в писмо до Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП). Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер "Фуд Сити" в руската столица. Целта е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация, посочва се в съобщението на агенцията. Шоурумът "Търговски дом България" е изложбен павилион от 60 кв.м, разположен на една от главните алеи, срещу павилиона "Москва". Целта е да се осигурят благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на Русия, развитие и увеличаване на износа, както и осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители. Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.
"Фуд Сити" в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Очаква се да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави.
Няма коментари